• Index
  •  » Poradniki
  •  » Wojska specjalne, czyli co nas może zaskoczyć pod kaplicą

#1 20-02-11 20:00:04

 Liliaa

Użytkownik

Punktów :   

Wojska specjalne, czyli co nas może zaskoczyć pod kaplicą

http://img839.imageshack.us/img839/7686/zestawieniejednostek.png

Jednostki Rzymskie:

Katafrakt - Ilość życia i wielkość parametru DEF porównywalna z jednostkami innych nacji, charakteryzuje się najwyższą prędkością ruchu, co można wykorzystać do pościgu za uciekajacymi jednostkami wroga, jest to jednostka typu kawaleria więc wrażliwa na ataki pikinierów, skuteczna przeciwko peltastom, jednostkom dystansowym, kawalerii i bohaterom.
Posiada drugi co do wielkości atak jeżeli chodzi o jednostki kawalerii walczące w zwarciu i czwarty w przypadku porównania jednostek kawalerii ogółem.

Gladiator - Jednostka typu peltast, nieskuteczna w przypadku walki z kawalerią, skuteczna w przypadku walki z innymi jednostkami a w szczególności pikinierami. Jak na piechotę z jednostek specjalnych posiada małą wartość parametru DEF, porównywalną z piechotą imperialną, rekompensuje to w znacznym stopniu zwiększony zasieg ataku, jednostka przystosowana do walki w zwarciu i dystansie, mająca dużą ilość HP i bardzo przyzwoity atak.


Jednostki Chińskie

Mangita - kawaleria chinska, posiadająca nieco większą ilość punktów życia niż rzymska ale za to mniejszą prędkość ruchu i mniejszy power w ataku. Ta jednostka nie charakteryzuje sie niczym specjalnym w porównaniu z jednostkami innych nacji.
Porównując ją z jazdą imperialną chin, gdyby tamta miała więcej HP nie ujrzelibyśmy Mangitów na polu walki.

Chu-Ko-Nu - jednostka strzelecka, posiada dużo HP, spory atak, dobry DEF (większy nawet od rzymskiego Gladiatora) i oszałamiającą szybkość ataku, z obserwacji podczas walki na arenie wyszło mi że jej szybkość ataku jest około 3-krotnie szybsza niż łuczników imperialnych. Jest to jedna z najgroźniejszych jednostek w grze, jedyną metodą na nią jaka mi przychodzi do głowy to bezpośredni atak konnicą i modlitwa by przeciwnik leciał na automacie.


Jednostki Egipskie

Rydwan - kawaleria atakująca z dystansu, sporo HP i wysoki atak, powodują że jest to dobra jednostka zaczepna i do otwarcia bitwy. Ponieważ jest to jednostka walcząca na dystans, ma niższą wartość szybkości ataku niż analogiczne jednostki kawalerii walczące w zwarciu.

Gwardzista Anubisa - pikinier, skuteczny przeciwko kawalerii, posiadający sporo HP, dobrą wartość ataku i na szczęście niski DEF.


Jednostki Perskie

Muzułmańska kawaleria - najmocniejsza jednostka kawalerii walcząca w zwarciu jaka występuje w grze. Dużo HP, duży atak, duża szybkość ruchu. Ma jedną bardzo ważną zaletę, najmniejsze zużycie jedzenia spośród jednostek specjalnych. Bardzo groźna jednostka.

Perski Słoń Bojowy - kawaleria, posiadająca największą wartość HP, największy atak i najmniejszą szybkość ruchu spośród kawalerii. DEF porównywalny z jednostkami strzeleckimi, najlepiej będzie zaatakować kawaleria by związać w walce i szybko zniszczyć.


NA WSZYSTKIE JEDNOSTKI SPECJALNE DZIAŁAJĄ BONUSY Z EKWIPUNKU PRZEZNACZONE DLA JEDNOSTEK Z LEVELU 4, NAJPRAWDOPODOBNIEJ NASTĘPNY BUG, PONIEWAŻ SĄ TO JEDNOSTKI POZIOMU 5.

Treść i obrazek znalezione zostały w internecie. Autor nieznany (a szkoda!)

Ostatnio edytowany przez Liliaa (20-02-11 20:02:42)


[Kraj] Sebol mówi: i **** wszystkim w dupe dobranoc

Offline

  • Index
  •  » Poradniki
  •  » Wojska specjalne, czyli co nas może zaskoczyć pod kaplicą

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.124 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.b-rp.pun.pl www.megaia.pun.pl www.sloneczny-stok.pun.pl www.otoja.pun.pl www.wsus.pun.pl